האסטרטגיה הייחודית של גינדי בנדלן

אמנם בשנים האחרונות מחירי הנדלן לא מפסיקים לנסוק מעלה מעלה, וגם כך ישנו עודף ביקוש ניכר כך שדירות איכותיות נחטפות חיש קל (וכך גם נדלן מסחרי), אולם בכל זאת לא ניתן להצליח בשוק הנדלן לאורך זמן ללא אסטרטגיה מושכלת – ומי שמצטיינת בכך במיוחד היא חברת גינדי השקעות שמהווה את אחד הענפים שהסתעפו מהחברה המשפחתית המצליחה שצמחה בשנות ה-70 של המאה הקודמת.

קודם כל לוקיישן

נדלן איכותי נשען בראש ובראשונה על לוקיישן מוצלח ובהתאם האסטרטגיה הייחודית של גינדי מבוססת קודם כל על איתור לוקיישנים נכונים להקמת פרויקטים אטרקטיביים.

דוגמה מצוינת לכך היא גינדי תל אביב השוכן במיקום מרכזי מאוד (משולש הרחובות בגין – קרליבך – החשמונאים), דוגמה נוספת היא פרויקט הבוטיק בקרית אונו השוכן אף הוא במיקום מרכזי במיוחד ויחד עם זאת גם שקט מאוד (ברחוב שתחבורה ציבורית אינה נכנס אליו), סמוך לפארקים רחבי ידיים ולא רחוק מהשכנה סביון שגם היא מקרינה מאיכותה על הפרויקט.

ייחודיות

אחת האיכויות החשובות ביותר בימינו היא ייחודיות. אם בעבר הבתים של כולנו היו דומים עד מאוד האחד לשני ובאופן כללי שררה אחדות רעיונית ו-ויזואלית, הרי שכיום כמעט כל אחד רוצה ליהנות מבית מיוחד ולהביא את עצמו לידי ביטוי במרחב המגורים שלו.

בהתאם נדרשים יזמי נדלן להעניק לפרויקטים שלהם ערך מוסף אמיתי: בפרויקט white ראשון לציון, למשל, הופקד כל עיצוב הפנים בידיו האמונות של המעצב המוביל קסטיאל – והתוצאה מרהיבת העין בהתאם. בפרויקט first קרית השרון שבמזרח נתניה הושם דגש על יצירת סביבה צעירה ומתקדמת, ב"סיטי רמלה" שוכנים לצד הבניינים היפים גם קניון מטופח ומרכז ספורט חדשני, ואילו במתחם אלחנן בצפון מערב רמת השרון זכה הפרויקט לצביון כפרי בלב האורבניות התוססת של גוש דן.

פיתוח סביבתי

נדבך נוסף באסטרטגיה הוא העצמת הסביבה כולה כך שגם הפרויקט עצמו יהפוך לנחשב ונחשק יותר.

כך למשל במתחם הצעירים ברמת השרון (בחלקה המזרחי של שכונת נווה מגן) יוקם גם פארק רחב ידיים לטובת הציבור הרחב לצד 4 המגדלים ו-3 הבניינים הנוספים המרכיבים את הפרויקט, ואילו בפרויקט הפינוי בינוי בדרום גבעתיים (באזור הקניון וגן רבקה) תבוצע הפרדה מפלסית בין הולכי הרגל לבין כלי הרכב – פיתרון חדשני ויצירתי על מנת למנוע עומסי תנועה ולהבטיח איכות חיים מרבית.

הסטנדרטים הגבוהים במיוחד של גינדי

באופן טבעי חלק כל אסטרטגיה בתחום הנדלן חייבת להתייחס גם למפרט הדירות עצמן, ובחברת גינדי השקעות הבחירה הייתה להציב סטנדרטים גבוהים במיוחד, וזאת מתוך תפישה שבימינו אנשים מבלים זמן בלתי מבוטל בבית ורוצים ליהנות מאיכות החיים הגבוהה ביותר האפשרית במקום שהוא המקום האמיתי שלהם.

הדוגמה הטובה ביותר היא המפרט של הדירות בפרויקט הדגל של החברה, גינדי TLV, שכולל בין השאר מרפסות מרווחות, חלונות בעלי זיגוג כפול (שמבטיחים נוף מרהיב עין מצד אחד ושקט מופתי מצד שני), מערכות מיזוג מיני מרכזיות בכל הדירות, רצפת גרניט פורצלן המבוססת על מרצפות גדולות במיוחד (60 על 60), מטבחים וחדרי אמבטיה מעוצבים להפליא, אסלות תלויות ובהן מנגנון הדחה פנימי, חשמל תלת פאזי וכן לובי מהודר לא רק בכניסה לכל בניין אלא גם בכל קומה.

ריגוש

כל רכישה בימינו מבוססת לא מעט גם על רגש, ולמעשה גם מי שמחפש השקעות נדלן מבסס בלא מעט מקרים את החלטתו על אינטואיציה ורגשות.

בהתאם, נדבך חשוב אחר באסטרטגיה מנצחת בתחום הנדלן היא הצמדת רגש רצוי לכל פרויקט, וכך לדוגמה הכתרת פרויקט גינדי TLV כפרויקט של פעם במאה השנה והחיבור שלו לפעימות הלב של תל אביב תרם רבות לשיווקו המוצלח.